人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Nara Student Guide☆

We're Nara Student Guide! In Nara, university students guide foreign tourists in English as volunteer! Why don't you come to Nara and walk with us? ☆We love Guide☆
ハネムーン
 ご無沙汰しております。関西大学四回生の山本幹雄です。
 先日インドネシアからいらした夫婦をガイドさせていただきました。なんでもハネムーンだそうで、非常に仲睦まじい姿が印象的でした。時間的にはそこまで長くはなかったのですが、私の父が毎月の半分ほどジャカルタに出張に行っていたころの話をすると大変喜んで頂けたようで、心の距離がぐっと縮まりました。
 以前父から聞いていたようにインドネシアの方々はみな非常に笑顔のかたばかりで、ガイドさせていただく身としましてはなにより嬉しいことでした。
 別れ際には「結婚したばかりなのにこんなに大きな息子ができた」と素敵な言葉を下さり、いつでもインドネシアのおうちに帰っておいでと言って帰っていかれました。
 卒業まで残り数カ月となってまいりましたが、全力で駆け抜けたいと思います。

Hi, member of student guide, Mikio. Last week, we guided honeymoon couple from Indonesia. They were from Jakarta, so we enjoyed talking about my father's job in Jakarta. All the Indonesian tourist we guided had a wonderful smile and this couple also had a nice smiles on their face.
We only have few months since April. So, I will try as hard as possible.
by narastudentguide | 2015-12-12 11:05
<< Tourists from E... From USA★ >>


by narastudentguide
カテゴリ
奈良学生ガイド
☆奈良学生ガイドのHPはこちら☆
Our Official Website!
http://www.narastudentguide.org
最新の記事
ブログの移転について/the..
at 2017-06-26 16:33
Tourists from ..
at 2016-07-20 16:27
Touists from UK
at 2016-07-16 11:33
Tourists from ..
at 2016-07-04 17:32
Tourists from ..
at 2016-07-01 16:30
以前の記事
検索
その他のジャンル
ブログパーツ
ファン
記事ランキング
ブログジャンル
画像一覧