人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Nara Student Guide☆

We're Nara Student Guide! In Nara, university students guide foreign tourists in English as volunteer! Why don't you come to Nara and walk with us? ☆We love Guide☆
Guide ---A Family From Canada
こんにちは!奈良学生ガイドの植島です(*^^*)

今回、私はカナダ人のご家族をガイドさせていただきました!
ご家族のガイドはめったになかったので、はやる気持ちを抑えて待ち合わせの観光センターへ!

とびきりキュートな姉妹は、14歳と12歳です。
日本では大人と間違われたことがあるそうです。。

興福寺と奥村記念館、東大寺を巡りました。
特に、奥村記念館では、地震体験と日本の免震の技術に感心しておられました(^^)
東大寺では、妹さんが柱の穴にトライするも突っ張って抜けなくなりみんなでひっぱって脱出したハプニングもありつつ、終始笑顔の絶えないガイドでした(o^^o)

お昼はがんこに行ったのですが、やはり日本の写真付きのメニューは便利ですね!混んでいたため個室に案内していただき、日本式のお座敷でいただくとんかつにとても満足しておられましたd(^_^o)

やさしいお母さんとお父さんに笑顔の絶えない家族。私にとって理想の家族をガイドさせていただきました(*^^*)

Hi,I'm keiko:)!!
I guided a family from Canada on 8/8.
We met up at Nara city sightseeing information center.
There's 4in their family:Father,Mother and sisters.

I guided Kohfukuji Temple,Okumura museum and Todaiji Temple.
Especially,they liked Okumura museum. They impressed the technique of isolation system in Japan and realized what the earthquake in Japan was.

Then we went to Ganko,which is Pork Cutlet restaurant and they also were
surprised the portion of lunch and were pleased about the private Japanese-style room thre;)!!!

Keiko
by narastudentguide | 2012-08-08 22:24 | Guide with TOURISTS
<< 初投稿&初物づくしガイド! 7月総会&勉強会 >>


by narastudentguide
カテゴリ
奈良学生ガイド
☆奈良学生ガイドのHPはこちら☆
Our Official Website!
http://www.narastudentguide.org
最新の記事
ブログの移転について/the..
at 2017-06-26 16:33
Tourists from ..
at 2016-07-20 16:27
Touists from UK
at 2016-07-16 11:33
Tourists from ..
at 2016-07-04 17:32
Tourists from ..
at 2016-07-01 16:30
以前の記事
検索
その他のジャンル
ブログパーツ
ファン
記事ランキング
ブログジャンル
画像一覧